Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 3 werkdagen te leveren. Mocht dit middels omstandigheden niet lukken, zullen wij u hier zo snel mogelijk van op de hoogte brengen.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Wij leveren enkel met PostNL. Liever jouw pakket naar een afhaalpunt laten sturen? Dit kun je aangeven bij stap 4 in het bestelproces.

Ik heb (nog) geen bevestiging gehad per email, wat nu?

Controleer eerst uw spambox goed, de kans is aanwezig dat de email met een orderbevestiging per abuis daar in terecht is gekomen.

Wanneer u binnen 2 uur nog geen bevestiging van ons heeft ontvangen, neem dan zo spoedig mogelijk contact op via klantenservice@stickydecoration.nl

Kan ik mijn reeds geplaatste bestelling nog wijzigen?

Op werkdagen kunt u binnen 1 uur na uw bestelling contact opnemen om uw bestelling te wijzigen. Wij willen u vragen om direct telefonisch contact op te nemen via, zodat wij er alles aan kunnen doen om uw bestelling naar uw wens(en) aan te passen.

Wanneer u pas na een uur of later belt om uw bestelling te wijzigen, kunnen wij niet garanderen dat wij uw bestelling nog op tijd kunnen wijzigen.